Mijn spatiebalktoets blijft hangen op mijn laptop, hoe kan ik dit zelf maken?

Ik heb alles goed schoongemaakt onder de toetsen maar vuil zat er niet onder, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb geen garantie meer op mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heb je dit getypt dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met heel veel gehannes;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahh wat zielig ;)

Het beste antwoord

Je kunt je toetsenbord heel makkelijk zelf vervangen. Zoek eens op YouTube naar keyboard replacement met daarachter je typenummer Laptop. Voor het toetsenbord zou ik op eBay.com eens zoeken. Voor een paar tientjes werkt je laptop weer. De reparatie is zeer eenvoudig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je waardevolle informatie!!!

Andere antwoorden (1)

Zei kant losschroeven en het toetsenbordje er tussen uit pakken schoonmaken terugdrukken