Mijn word ziet er opeens heel raar uit. Het lijkt net alsof die uit het jaar 0 komt... Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Toegevoegd na 54 seconden:
Het was ooit word 2007..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Boven in je werkbalk vind je een teken dat lijkt op het pi-teken. Wanneer je daarop klikt ziet je scherm er waarschijnlijk weer goed uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie nergens iets dat dat lijkt op een pi-teken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op het plaatje dat je kunt vinden bij de link die ik bij mijn antwoord heb gezet, dan weet je waar het knopje ongeveer zit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zijn dat je even op de Home tab moet klikken, linksboven, om het knopje zichtbaar te maken

Andere antwoorden (1)

Of je hebt nu 2010. Die is oerlelijk en ziet er idd grijs enzo uit. Maar de werkbalken zijn nogwel hetzelfde als in 2007. Alleen andere kleur.