Mijn laptop is de laatste week ontzettend traag! vooral met typen en twitter. hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Opschonen en de virusscanner even laten lopen.

Als dit allemaal niet helpt dan je kun je ook een backup maken van de bestanden, die je wilt behouden en daarna windows opnieuw installeren.

Daarmee is het hoogstwaarschijnlijk verholpen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Had ik ook.

ik zou de router even uit zetten en dan weer aan.
bij mij was die in 1 keer sneller dan normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe CTRL ALT DELETE (gelijktijdig) , dan krijg je het taakvenster en kun je zien of er ergens een taak is die (te) veel geheugen, schijfactiviteit etc. gebruikt.

In tabblad prestaties is ook middels de grafiek misschien iets te ontdekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Win Tune up.
Ben er al een paar keer mee geholpen:

http://www.tuneup.de/products/tuneup-utilities/