Hoe kan ik firefox installeren in het volgende geval? (zie vraag)

ik heb de toepassing gedownload, maar als ik hier op klik krijg ik de melding:

(ietwat vrij vertaald, zie foto)

"het kan zijn dat u niet de nodige toestemming heeft om op alle functies van firefox te gebruiken.

u kunt dit programma uitvoeren als een andere gebruiker of doorgaan als de huidige gebruiker."

beide opties werken niet, als ik huidige gebruiker aanvink en doorga stopt de installatie.

als administrator word er om een wachtwoord gevraagd wat ik niet ken. blijkbaar ben ik administrator maar heb nog nooit een wachtwoord gegeven in die hoedanigheid.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

ik heb windows vista, en het gaat om de nieuwste beta versie mocht dit van belang zijn. 18.0 heb ik trouwens ook geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kortom kern van je probleem is dat je het wachtwoord niet weet van je beheeraccount. Zie bron om dit op te lossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, als ik het goed begrijp kan ik firefox dus niet installeren (aangezien ik geen wachtwoord heb) tenzij ik windows opnieuw installeer? een paar maanden heb ik chrome zonder problemen geinstalleerd, waarom vraagt FF om een wachtwoord waar de chrome browser dit niet doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, het euvel is inmiddels verholpen. nog steeds geen idee wat mijn wachtwoord is. maar als ik IPV linkermuisknop op de toepassing: rechtermuisknop> uitvoeren als administrator kies doet ie het wel. voor de mods: aangezien de vraag nu is beantwoord weet ik niet of ik de vraag moet weghalen of laten staan (voor een volgende met dit probleem). ik laat hem maar even staan, en ik zie het wel.

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen om de user account control uit te zetten.

Ga naar Control Panel\User Accounts\User Accounts
en klik op Turn User Account Control on or off