Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kost world of warcraft zoveel??

Ik betaal 27 euro voor 2 maanden kan dit niet goedkoper want het is best veel (maakt niet uit als ik bijv: 3 of 6 maanden tegelijk koop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site in de bron wordt aangegeven dat je een abonnement voor 6 maanden kan nemen, het komt erop neer dat je hierbij €10,99 kost.

"Abonnement per 6 maanden : 10,99 € per maand"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die prijzen liggen vast, het enige dat je kan doen is bij concurrerende winkelketens gaan kijken hoe de prijzen daar liggen. Ik betaal meestal 24.99€
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je meerdere maanden in 1 keer koopt, word het goedkoper per maand. Dit kun je zo via de site doen. Log in op je account, en er zit een optie van add gametime. Dan kun je via iDeal speeltijd toevoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
6 maanden ineens = iets van 10 euro per maand.

Ik vind het zelf best meevallen. Voor dat bedrag kun je onbeperkt spelen, en sommige mensen geven veel meer uit aan een telefoon abonnement.

Als je het echt te duur vind, kun je op private servers gaan spelen. Dat is wel gratis, maar ik raad het af. Ze zitten vol fouten en er spelen weinig mensen.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na ik heb bijv: 35 € abbo ( iPhone) maarja dat betaal ik niet .. Ik ga denk ik wel ideal doen
Kimath
12 jaar geleden
iDeal werkt ook heel snel. Als je wilt inloggen en je speeltijd is afgelopen, heb je met iDeal binnen 5 minuten je abonnement verlengd. En je hoeft niet eens de deur uit :D
Ze weten dat de consumenten er geld voor over hebben om die game te spelen.

Dus waarom zouden ze de prijs niet naar beneden halen? Waarschijnlijk omdat ze dan minder winst maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding