Ik ben een toets op mijn toetsenbord kwijt, wat moet ik nu doen?

Ik ben de toets 'pijltje naar rechts' kwijt, en ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. Ik ben 14 jaar.
Kan een toets zomaar van je toetsenbord afvallen? Ik was hem gewoon ineens kwijt, gebeurd dit wel vaker? Ik heb er niets geks mee gedaan.
Als ik het aan mijn ouders vertel, kan ik dan gewoon een nieuwe toets bestellen in de winkel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die toetsen zitten er los op geklikt dus het kan zeker bij schoonmaken bijvoorbeeld dat ie eraf valt. Of bij te enthousiast gamen. Je zou eens naar een computerwinkel kunnen gaan, of bij een groot bedrijf. Of gewoon tegen je ouders zeggen. Zo'n groot probleem is dat niet. Succes.

Heb je toevallig geen oud toetsenbord liggen, dan kan je daar misschien die toets uit halen.

Kan gebeuren. Mijn advies is om naar een afvalstraat te fietsen. Daar liggen honderden gebruikte en afgedankte toetsenborden. Daar mag kon vast wel een piultje vanaf halen , voor noppes.

Je kan ook een andere toets die het minst of nooit gebruikt wordt los klikken en op de plek van de rechterpijl toets vast klikken. Bijvoorbeeld de functietoets F5. Je moet het wel aan je ouders vertellen, want ik heb een zoon van jouw leeftijd en ik zou het op prijs stellen als hij dit aan mij verteld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100