Hoe kan je bewaarde inloggegevens op Firefox verwijderen?

Hallo,

Hoe kan je bewaarde inloggegevens op Firefox verwijderen?

Want ik heb zowel CC Cleaner als Firefox "recente geschiedenis verwijderen" gebruikt. Maar het blijft
mogelijk dat er op verscheidene websites inlog gegevens
bewaard blijven.

En dan kun je met 1 druk op de knop inloggen.

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ctrl+shift+del, vervolgens cookies en buffer van ALTIJD verwijderen (dus niet van 'afgelopen week'). Dit moet je handmatig instellen. Ook kan je gaan naar: Extra > Opties > Beveiliging, daar klikken op de knop 'Opgeslagen wachtwoorden...' en dan op 'Verwijderen'.

In principe is het verwijderen van de recente geschiedenis voldoende. Ik vermoed dat een aantal inloggegevens op website niveau zijn vast gelegd. Gebruik ook de optie "individuele cookies verwijderen eens. Dan zou het probleem toch opgelost moeten zijn. Wellicht heb je de mogelijkheid op de betreffende computer een eigen gebruikers account, met eigen inloggegevens, te maken. Dan ben je van het privacy probleem verlost

Met SlimCleaner een splinternieuw ( Gratis) programma ,is dit in 3 minuten geklaard: U geeft zelf aan van welke browser ALLES verwijderd dient te worden en WEG is . Superhandig en bij het gebruik van meerdere browsers in één keer ! Naast deze opties ,is het verder een PC onderhoudsprogramma. Het vraagt ook altijd om een "restore point " systeemherstel punt te maken,voor het mogelijk fout is gegaan. http://www.slimcleaner.com/ Groet:Zoekertje

Bij ccleaner moet je de opties van firefox aanzetten. Op 2e tabblad in het programma. Werkt bij mij prima de luxe.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100