ík zoek een printer ik print 6 keer per jaar en heb iedere keer een nieuwe moeten kopen omdat i vast liep door te weinig gebruik

wat voor printer moet ik hebben voor foto en text ik ben ten eide raad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Je moet regelmatig printen om te zorgen dat de spuitkanaaltjes open blijven, als je dat niet doet zullen alle printers kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn eerste printer was ook idd zo kapot doordat ik te
zuinig was en te weinig printen. Je moet regelmatig printen om de boel open te houden.
Als je echt maar zo weinig een printer nodig hebt , kun je dan niet met een fam. lid of iemand anders overleggen dat je daar uit mag printen voor een vergoeding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een laserjetprinter werkt met poeder en droogt dus niet uit.
Maar die is behoorlijk duur. Te duur voor 6 printjes per jaar.
Ik zou inderdaad proberen te printen bij familie, buren, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop een goede usb stick en laat voor je printen als dat nodig is ,een print en kopieerservice of een bibliotheek verzorgt dat voor een paar centen per keer goedkoper dan telkens weer een nieuwe printer kopen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt zo weinig print, is het handiger om dan maar de printer de deur uit te doen en bijvoorbeeld bij een kennis te printen.
Een andere mogelijkheid is via een website. Je upload dan de documenten die je wil printen. Het bedrijf print dit voor je en stuurt het vervolgens op per post. Voorbeeld: http://www.print123.nl, maar er zijn er veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kopieerwinkels kan je tegenwoordig ook heel gemakkelijk een print maken. Zet wat je nodig hebt op een usb-stick en je kunt daar zo terecht. Voor ongeveer 8 cent per bladzijde ben je dan heel wat goedkoper uit dan de aanschaf van een nieuwe printer en inktcartridges!
Amadea
12 jaar geleden
Via de bekende site's zoals bijgevoegd is er voor een koopje een printer te halen, echter als je inktjet printers gebruikt, print 2 keer in de maand een a4 (hoeft niet volledige fotoalbums te bevatten) met kleur en zwart wit. Zodoende (zeker met droogte) hou je de microfijne spuitkoppen open.
Als je de printer buiten hebt staan met 30+ graden, is het logisch dat je papier droog blijft, en evident dat je inkt ook droog gaat in dat zelfde tempo. Bij dusdanig weinig gebruikt, zou ik een MF (multifunctional) aanraden, heb er zelf een aangeschaft via een aanbieding, voor nog geen 70 eu, scannen, kopieren, printen, faxen, draadloos of via USB, zelfs een reguliere netwerk aansluiting is aanwezig. En nee, ben geen vertegenwoordiger van een merk, maar wel een ICT-er met kennis van zaken. 30 a4-tjes gaan zonder enig probleem door de ADF (Automatic Document Feeder). Sommige mensen prefereren papier, ik niet dus scan alles van de belastingdienst/polissen etc. gewoon naar een apart mail adres. Groet!