Ik wil graag foto's kunnen bewerken weet iemand een goed programma?

Ik wil graag foto's bewerken maar ik weet niet waarmeer

weet iemand een goed programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

Picassa ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
photoshop vind ik de beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een prof. progr man en voor de gewone man niet te betalen. Dat bedoelt ie vast niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is ook aan te komen op andere manieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat de Stichting Brein het maar niet horen. Maar je hebt wel gelijk, beter is er niet.
Phoxo te downloaden op de site van ComputerIdee.
Kijk hier maar http://www.computeridee.nl/download/phoxo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een site ook goed? Dan vind ik de bron de beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een site die ik wel eens gebruik is fotoflexer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paint is wel een goede. Daar heb je veel opties. Paint staat als je goed is gewoon op je computer.
Je kan ook http://www.picknic.com/ gebruiken. Dat is (voor een groot deel) gratis en goed!
Er zijn veel programma's voor. Typ bij Google maar eens FOTOSHOPPEN in, of eventueel GRATIS FOTOSHOPPEN, dan vind je al heel wat!

Wat trouwens niet erg uitgebreid is, maar wel gewoon handig, is Microsoft PowerPoint. Je plakt je foto daar gewoon in, drukt er 2 keer op en als het goed is verschijnt er bovenaan dan een balk met veel opties, om bijv. de kleur te veranderen. (dat is trouwens alleen zo bij Microsoft PowerPoint 2010) Je kan dan helemaal links ook de achtergrond verwijderen.
Als je dan klaar bent met je foto, druk je er met de rechter muisknop op, druk je daarna op OPSLAAN ALS AFBEELDING, en dan ben je klaar!

Bij een oudere versie van PowerPoint kun je dit ook, maar dan moet je de werkbalk voor de afbeelding openen. Dan heb je ook veel opties!

Als je dit niks vind, zou ik gewoon zoals ik al zei op Google FOTOSHOPPEN (of FOTOBEWERKEN) intypen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps sorry, bij die http://www.picknic.com/ heb ik de verkeerde link gedaan, moest http://www.picnik.com/ zijn !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor algemene bewerkingen, zoals formaat wijzigen, verscherpen, bijsnijden etc. is er geen betere tool dan Irfan View, althans voor MS Windows. Je moet je er even in verdiepen maar het werkt razendsnel en kan ook grote batches aan.

Wil je meer dan is The Gimp een eveneens gratis, goed alternatief voor Adobe Photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
picnik.com
fotoflexer
befunky