Hoe krijg ik mijn mappen terug?

Er zijn van een cd mappen terug gezet in mijn outlook, nu ben ik die andere mappen kwijt, hoe krijg ik die terug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou eens kunnen proberen met Systeemherstel. In Vista staat dat bij Back Up centrum en bij Windows gewoon in je configuratiescherm en dan Systeemherstel. daarbij kan je terug gaan naar een tijdstip waarop alles nog goed was. als je echt alles overschreven hebt ben je het wel kwijt. voortaan even een goede back up maken dan voorkom je dit soort problemen. zelf door schade en schande wijzer geworden.
Grtjs
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet helemaal duidelijk wat je precies gedaan hebt, maar als je een backup terug hebt gezet, is je configuratie overschreven. Dat betekent dat je kwijt bent wat je had.
Nieuwe mappen kun je zo weer aanmaken, als er mail inzat ben je die kwijt. Tenzij je daar ook een backup van had liggen.
AWM
14 jaar geleden
Wellicht is er nog een archief bestand te vinden op je C-schijf in de outlook map. Het zoeken waard.