Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn mappen terug?

Er zijn van een cd mappen terug gezet in mijn outlook, nu ben ik die andere mappen kwijt, hoe krijg ik die terug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou eens kunnen proberen met Systeemherstel. In Vista staat dat bij Back Up centrum en bij Windows gewoon in je configuratiescherm en dan Systeemherstel. daarbij kan je terug gaan naar een tijdstip waarop alles nog goed was. als je echt alles overschreven hebt ben je het wel kwijt. voortaan even een goede back up maken dan voorkom je dit soort problemen. zelf door schade en schande wijzer geworden.
Grtjs
Pieter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet helemaal duidelijk wat je precies gedaan hebt, maar als je een backup terug hebt gezet, is je configuratie overschreven. Dat betekent dat je kwijt bent wat je had.
Nieuwe mappen kun je zo weer aanmaken, als er mail inzat ben je die kwijt. Tenzij je daar ook een backup van had liggen.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Wellicht is er nog een archief bestand te vinden op je C-schijf in de outlook map. Het zoeken waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding