welke msn messenger van welke site kan ik het beste downloaden?

Heel veel soorten doen het niet. Ik heb windows vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik haal mijn msn altijd van:

http://www.mastaline.com/

Dan klik je op messenger (boven) en dan in het linker menu op welke versie je wilt :D

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon, windows live messenger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die doet het niet goed. Valt vaak uit. Die versie stond standaard op mijnlaptop. maar sinds een update doet hij het niet goed meer.
Ik zou de officiële site van MSN Messenger proberen: http://explore.live.com/windows-live-messenger
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die doet het niet goed. Valt vaak uit. Die versie stond standaard op mijn laptop. maar sinds een update doet hij het niet goed meer. Ik wil gewoon de simpele uitvoering messenger 7 geloof ik.
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb zelf Vista en Live Messenger 2009, nergens problemen mee. Wel lastig dat het niet goed werkt.
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb zelf Vista en Live Messenger 2009, nergens problemen mee. Wel lastig dat het niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja e-buddy doe ik ook wel eens. Maar ik ga dan naar de site, en dan log ik me in. Hoe kan ik het instaleren dat het dan gewoon al op m'n bureaublad komt, als ik me laptop opstart? Alvast bedankt!
Op de volgende website wordt verteld,dat dit het laatste voor Vista gebruikers ontwikkelde MSN 8.1 als download aangeboden. Mogelijk werkt deze goed !

http://www.mydigitallife.info/download-windows-live-messenger-81-for-windows-vista/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pidgin kun je ook proberen, bevalt mij erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.msn.nl gratis & erg goed vind ik zelf mogelijk hebje ook de kans dat je moet betalen bij andere sites zonder dat je het weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
msn messenger bestaat niet meer

het is nu windows live messenger

dus je zou windows live messenger 2011 kunnen downloaden

windows live messenger 2010 kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MSN Messenger bestaat zeker nog! Tik maar MSN gratis downloaden in Google en pak het eerste (niet de optie met het gele kadertje!) en dan kun je hem downloaden als je wilt hij is leeeuuuuk!!!
Gewoon MSN Messenger. Werkt perfect en is nog leuk ook. Gratis is het ook. Ik gebruik hem en ik zou geen andere willen. Je download hem als je MSN gratis downloaden intikt (in Google) en het eerste neemt (niet de optie met het gele kadertje!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nah ik denk dat ie wat anders probeert te vertellen. ik heb daar namelijk ook problemen mee op mijn vista systeem.
je moet ervoor zorgen dat je Service Pack 2 op je vista hebt staan voordat je de recentste msn kan installeren.
Dit word trouwens ook aangegeven als je windows live messenger probeert te installeren.

ik denk inderdaad dat je WLM zoals hij nu genoemd word gewoon even uit je hoofd moet zetten en de alternatieven proberen die andere hier aanraden.

ik raad je trillian aan. Das een betrouwbaar en sterk programma!