Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik (ofterwel m'n pc) m'n emailadres/ naam/ telefoonnr e.d. onthouden en bij de eerste letter/cijfer die ik type de rest invullen?

Deze mogelijkheid had ik nl eerder wel, maar doordat mijn laptop 'moeilijk deed' is IE e.d. opnieuw geinstalleerd. Nu moet ik telkens opnieuw alles invullen. Snap je??

870

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

Open het tabblad Inhoud klik dan ergens in het midden bij de sectie Automatisch aanvullen op Instellingen.

Vink in het dialoogvenster Instellingen voor Automatisch aanvullen de selectievakjes aan voor de opties die je wilt gebruiken en klik vervolgens op OK.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Gelukt + 10!

Andere antwoorden (2)

Bij google chrome slaat je pc alle inloggegevens op, en je moet je geschiedenis aan hebben en niet verweideren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
welke geschiedenis?
De optie "auto aanvullen" inschakelen. Afhankelijk van versie IE meestal te vinden in menubalk: Extra-opties-geavanceerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Staat er bij mij helaas niet bij: auto aanvullen !
misslobe
12 jaar geleden
Aha
misslobe
12 jaar geleden
Dom van mij, je bedoelt natuurlijk automatisch aanvullen :-)). Maar het is inmiddels gelukt door de ietwat duidelijker en uitgebreidere uitleg van Mokummer ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding