Dat kan niet. Bij een laptop is het scherm een onderdeel van het hele apparaat. Je zult hem ter reparatie moeten aanbieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten repareren is niet zinvol gezien de prijs.
Zelf repareren kan wel, ik heb het pas nog gedaan met een HP mini laptop met een barst.
Het is alleen een vreselijk karwei en je moet daarvoor een handige knutselaar zijn. Op Ebay vind je de schermpjes, ik heb ca. 80 euro betaald incl. de verzendkosten, van een Engelse firma.
Het klusje duurde anderhalf uur.
De laptop is heel moeilijk te openen maar als dat eenmaal gelukt is, dan lukt de rest ook wel.
Alleen aan beginnen als je echt een ervaren hobbyist bent.
Mijn laptopje is in elk geval weer als nieuw.
escape
12 jaar geleden
Op google staan voldoende specialisten die je laptopscherm voor < € 100,- kunnen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens te surfen naar MISCO.NL die heeft nogal veel accessoires van HP, anders zie ik niets anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjah HP heh ^^

nee maar even zonder dollen
ik denk dat het raadzaam is om de callcenter van hp eens te contacten die kunnen je vast en zeker verder helpen!