Hoe komt het dat ik minder volgers krijg op instagram?

Ik heb op instagram een fanpage (2.1k) en ik kreeg ongeveer 25 volgers per dag. Maar sinds een week nog maar ongeveer 10 mensen en ik krijg ook minder likes op mijn foto's. Hoe kan dit en hoe kan ik zorgen dat meer mensen mij weer gaan volgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vorige week heeft Instagram veel nep-volgers verwijderd van hun website. Daar komt het door waarschijnlijk.
tinus1969
9 jaar geleden
Je krijgt meer volgers (waar dan ook), door:
-Betere content.
-Twitteren etc om aandacht te trekken
-Betere content
-En natuurlijk: betere content.

Het beste antwoord

Volgers die een nep-account hebben of een tijdje geen foto's liken op jouw account worden verwijderd. Dit doet Instagram om de beveiliging te verbeteren. Ook volgers die negatieve inhoud (scheldwoorden, bedreigingen etc.) op jouw account hebben geplaatst oftewel dat hebben gereageerd worden ''uitgeroeid''. Je kunt hier niets tegen doen behalve natuurlijk andere volgers zoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Instagram heeft afgelopen weken besloten om 'grote' accounts minder snel te voorzien van volgers en verwijderd daarom ook niet actieve volgers van jouw grote account.