Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik minder volgers krijg op instagram?

Ik heb op instagram een fanpage (2.1k) en ik kreeg ongeveer 25 volgers per dag. Maar sinds een week nog maar ongeveer 10 mensen en ik krijg ook minder likes op mijn foto's. Hoe kan dit en hoe kan ik zorgen dat meer mensen mij weer gaan volgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vorige week heeft Instagram veel nep-volgers verwijderd van hun website. Daar komt het door waarschijnlijk.
tinus1969
9 jaar geleden
Je krijgt meer volgers (waar dan ook), door:
-Betere content.
-Twitteren etc om aandacht te trekken
-Betere content
-En natuurlijk: betere content.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgers die een nep-account hebben of een tijdje geen foto's liken op jouw account worden verwijderd. Dit doet Instagram om de beveiliging te verbeteren. Ook volgers die negatieve inhoud (scheldwoorden, bedreigingen etc.) op jouw account hebben geplaatst oftewel dat hebben gereageerd worden ''uitgeroeid''. Je kunt hier niets tegen doen behalve natuurlijk andere volgers zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Instagram heeft afgelopen weken besloten om 'grote' accounts minder snel te voorzien van volgers en verwijderd daarom ook niet actieve volgers van jouw grote account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding