Mijn spatietoets en het pijltje naar links werken niet meer tegelijk! Wat is het probleem?

Ik heb ze geregeld tegelijk nodig. Los van elkaar werken ze nog prima.
Wat kan ik eraan doen?

Toegevoegd na 20 minuten:
Windows Classic XP (?) met een Dell toetsenbord met draadje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
TEGELIJK? Ik heb nog NOOIT tegelijk de spatie en het pijltje nodig gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook niet
Kimath
12 jaar geleden
Welke Windows heb je?
En wat voor merk toetsenbord? Met of zonder draadje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows Classic XP (?) met een Dell toetsenbord met draadje.
Cryofiel
12 jaar geleden
Voor welk programma heb je dan spatietoets en pijltje TEGELIJK nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spelletjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, lange teksten waarbij je terug omhoog (links) naar het begin wilt en daarna direct spatie (ik computer nogal snel dus dan doe ik die twee tegelijk). het viel me ook gewoon op dat het niet werkt.
Cryofiel
12 jaar geleden
Wil je nu omhoog of naar links? Voor omhoog werkt het pijltje omhoog sneller dan het pijltje naar links. Wil je naar links, dan werkt de Home-toets sneller. Of Control-pijltjelinks. Bij sommige (niet alle) programma's kun je ook alt-pijltjeomhoog of alt-pijltjelinks gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik wil ook naar links als ik rechtsonderin ben (aan het eind van de tekst;) dankje voor de tips voor de toetsen die ik wél kan gebruiken
Cryofiel
12 jaar geleden
Home brengt je in één keer naar links. Control-Home brengt je in één keer naar het begin van de tekst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer gebruik je deze toetscombinatie ?
In een bepaald programma ? Deze combinatie is volgens mij nl. geen geldige sneltoetscombinatie in Windows en komt ook niet voor in de lijst: http://support.microsoft.com/kb/301583/nl

Het beste antwoord

Mischien moet je nog een andere toets indrukken voordat je dit doet...