wat is de beste game laptop tussen de 300 en 400 euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal toch maar wat meer gaan investeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.alienware.com
Helaas red je het niet met jou budget :(
maar wel een voorbeeld :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je gewoon een computer kopen. Even simpel vergelijken: als je voor 500 euro een computer koopt, heeft die dezelfde 'inhoud' als een laptop van 650 euro (simpel vergeleken dan).

Het beste antwoord

ik heb een hp pavillion dv6-3010sd gekocht voor 400 euro

en ik kan er wel redelijk op gamen

bijvoorbeeld sims 3

je kan ook een hp pavillion dv9000 nemen

daar draait call of duty modern warfare 2 best vloeiend op

maar die laptop gaat snel kapot

op de pavillion dv6 weet ik niet

maar doe je echt aan extreme gaming?

dan moet je echt een laptop van €1000+ nemen

asus heeft veel goede gaming laptops

maar binnen die budget kan het niet

of zoek een 2de hands laptop dan kan het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey man erg bedankt, jij geeft tenminste tips waar ik wat aan heb, nogmaals erg bedankt.;)

Andere antwoorden (4)

Moet ik je helaas teleurstellen. In dat segment zijn er geen gaminglaptops verkrijgbaar. Het beste is of hoger in de prijs gaan zitten (600-1200 euro) of op zoek gaan op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste: een laptop dient in de 1ste plaats niet om te gamen
Ten tweede: met dat budget ga je niet veel doen.
Ten derde: als je echt wilt gamen op je laptop, heb je een budget nodig van +- 2000 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met laptops kan je prima gamen.
met een laptop van rond de 700 kan je al makkelijk de nieuwste games spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout, Alienware laptops zijn de krachtigste gaming laptops.
En die zijn wel gemaakt voor gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt niet en ik kan het weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@xlr: wat staat er dan in mijn bron? Juist ja, Alienware laptops. Aandachtig lezen is een hulpmiddel in deze bare tijden ;)
Als je een game laptop wilt, en dit is een laptop waar je Call of Duty Blackops of andere nieuwe games op wil spelen moet ik je helaas teleur stellen..

Zoek je naar een 'game' laptop om flashgames op te spelen zoals runescape of i.d. dan voldoen de meeste laptops rond die prijsklasse. Een acer lijkt beter door de specificaties op dat niveau maar valt bijna uit elkaar als je hem op pakt. Je kan beter een duurdere laptop kopen van betere kwaliteit, heb je veel langer plezier van :)!.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor die prijs kun je het schudden.
Dan is de processor te langzaam , de grafisch kaart niet snel genoeg enz. Afhankelijk van het spel heb je altijd een zeer krachtige computer nodig met vooral een snelle processor en zeer goede grafische ( videokaart) anders lopen de spellen gauw vast.
Dus nog maar even doorsparen.
FRank