Firefox: waarom reageert het soms even niet?

Elke zoveel tijd blijft firefox hangen en reageert het even niet. Meestal zo'n 10 seconden of zoiets. Hoe kan dit en valt dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dat is geen normaal gedrag voor FF. De meest voor de hand liggende oorzaak zal denk ik een plug-in/add-on zijn die niet goed werkt.

Maar het is wel een lastig probleem, heb hetzelfde meegemaakt maar dan geen 10 sec maar enkel steeds een hakkeltje. Ben er pas vanaf gekomen na win herinstallatie/update. Heb daarvoor dus ook geen andere oplossing kunnen vinden.

Je kunt wel eens bij taakbeheer nagaan of er op zo'n moment van blijven hangen een proces is die nogal veel cpu pwr gebruikt. Als dat FF zelf zou zijn kom je weer terug bij waarschijnlijk een add-on/plug-in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je computer scannen met een virusscanner zou eventueel helpen ik heb zelf nortonvirrusscanner maar die is best duur een gratis goeie virrusscanner is AVG of ff Googlechrome downloaden, ik heb het zelf niet maar ik hoor er veel positive dingen over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik avg, elke dag ongeveer een update, elke dag een scan en geen virussen. dus.
Firefox doet dat bij mij nooit heb versie 4

Heb zelf ook nog nooit problemen gehad met Firefox

Allen met ie