Hoe kan ik een filmpje van youtube op mijn laptop krijgen?

Ik heb echt 00,00 verstand van computers alleen de gangbare basis zaken zoals internetten en foto's opslaan van de camera.
Ik zou graag een paar mooie filmpjes van yt op mijn laptop hebben staan, zodat ik ze ook zonder internetverbinding kan bekijken (horen).
Het komt een beetje mutserig over, maar ik heb echt geen flauw idee of dit uberhaupt mogelijk is. ik weet zelf geen eens onder welke categorie deze vraag hoort :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Met de volgende download manager is het zo gepiept:

http://www.orbitdownloader.com/

Korte uitleg: U ziet een filmpje..zet de muiscursor op het filmpje en druk op GET-It (Lichtblauw) Hoogstwaarschijnlijk is het een FLV bestand ( kies uiteraard die met het hoogste getal er achter)

Vervolgens ziet U een vierkant dialoogschermpje en daar staat de naam van het filmpje. Druk op OK ..het downloaden begint. Als U er de FLV player bij op de PC zet ,kunt U meteen deze filmpjes terug kijken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

keepvid.com wijst zich vanzelf.. gewoon op ja drukken als hij ergens om vraagt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf gebruik altijd www.clipconverter.cc
Je vult gewoon het adres klikt op verder en bij conversie maat klik je op "downloaden" verder kom je er vanzelf ;-)

Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dan kan ik alles wat er op yt aangeboden wordt opslaan op de laptop en dan kan ik dat altijd weer terug zien als ik dat wil? Kan ik het ook branden dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vervolgens weer op 'downlaoden' klikt vragen ze vanzelf waar je het filmpje wilt opslaan. Bijvoorbeeld op je bureaublad; dan staat het dus elke keer op je bureaublad. En kun je het uiteraard ook branden.
Als je in google youtube converter of downloader intikt dan krijg je pagina's vol programma's.
Dan kan je er zelf één uitkiezen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik youtube downloader, te vinden op google, kan je alles mee downloaden en je kan ook alles mp3 maken als je wilt, werkt heel makkelijk.succes!
12 jaar geleden
Dat kan heel simpel met kissyoutube, je hoeft er niets voor te weten en toch komt alles goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja keepvid.com

heel makkelijk

je moet wel java op je pc/notebook hebben geinstalleerd