Ik wil een mail sturen met mail bevestiging,hoe werkt dat?

Ik wil een belangrijk mailtje versturen
ik wil graag weten als ze hem hebben gezien.
hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 8 minuten:
ik werk met hotmail.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk niet dat hotmail over deze functie bezit.

Bronnen:
Eigen ervaring

Bij het opstellen heb je de optie om een leesbevestinging aan te vinken. Hetzij direct in het scherm waar je je email maakt, danwel ergens onder opties. Dit is afhankelijk van het programma wat je gebruikom mail te sturen.

Als je het bericht opgesteld hebt klik je boven in je balk op extra/opties . Daar kun je kiezen voor leesbevestiging. Klik deze aan en nu krijg je een mailtje wanneer de geadresseerde het mailtje opent. (LET OP als de geadresseerde weigert een bevestiging te versturen krijg je GEEN bevestiging. Dus ga er niet per definitie vanuit dat wanneer je een mail met leesbevestiging verstuurd hebt en je geen bevestigingsmail krijgt het mailtje niet gelezen is/wordt) Toegevoegd na 1 uur: Ik heb ook even op hotmail zitten neuzen. Maar hierop is het niet te vinden. Er schijnen wel programmaatjes te zijn die dat doen voor je maar dan kan de spamfilter van de geadresseerde het mailtje blokken. Dan heb je dus nog weinig aan je leesbevestiging

Bronnen:
http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100