Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik microsoft outlook mappen over?

Ik wil windows 7 instaleren. Dit hou in dat ik alles van mijn pc moet halen. Geen punt.. ik heb een externe harde schijf.

Maar....Ik heb heel veel mappen in mijn microsoft outlook en een adressenbestand. Hoe zet ik die over????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt als het goed is ergens op je pc een .pst bestand (outlookgegevensbestand). Dit bestand wordt telkens geupdate zodra jij bijvoorbeeld een mail verstuurt of bijvoorbeeld een contactpersoon toevoegt. Dit bestand kun je kopiëren naar een externe USB schijf of branden op dvd. Nadat je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd kun je het PST bestand weer toevoegen aan je outlook door het via Outlook te importeren. Veel succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In een usb zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry... hoe bedoel je?
Je kan als het goed is onder het menu van outlook vinden exporteren. Dit uitvoeren naar een USB of ander opslag apparaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Windows 7 heeft overigens geloof ik geen outlook, deze moet je apart kopen. Ik ben over gestapt op gratis incredimail, je kan wel niet zomaar alles exporteren hiernaar.
Heeft wel nadelen de gratis versie maar voor weinig meerprijs zijn die nadelen opgelost in de koopversie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding