CD wordt direct geript in Windows Media Player.Hoe voorkomen?

Staat ingesteld als nooit rippen en toch doet hij het steeds.Windows Vista.

fremar
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achja, de reclame zegt: "Windows werkt zoals jij wilt.". Ik ben het er niet mee eens.

Het beste antwoord

Dit kunt U als volgt uitschakelen:
Bij het eerste tabblad : Organiseren,gaat U naar beneden en kiest voor Opties. U krijgt dan een afbeelding te zien,zoals hieronder staat ( deze is in het Engels,maar de werking is hetzelfde) Druk nu op het tabblad "Rippen"
Nu kunt U aanvinken als U wél wilt (laten) rippen ..en logischerwijs het vinkje weghalen als U het niet telkens automatisch wilt laten,uitvoeren. Hiermee voorkomt U het !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kun je heel makkelijk veranderen bij je instellingen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
Staat ingesteld op niet rippen,maar doet het toch.