Iemand idee hoe k de webcam van trust kan instellen?

Ik heb een webcam trust WB-1400T en ik kan plotseling mijn kleuren niet meer instellen. Ik klik dan gewoon op webcam instellen en hij wordt ook blauw omdat ik hem aanklik maar ik krijg niks. Dat is ook als ik gewoon op de bovenkant druk en dan bij 'options' en dan 'video capture filter' aan klik opent hij ook niks. Maar wel als ik 'audio capture filter' aanklik. Iemand idee waarom ik ineens de kleuren niet meer kan instellen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook als ik de installatie cd erin doe doet hij helemaal niks. Hij begint niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (2)

Via de instalatie cd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb hem er al paar keer in gedaan maar hij start niet.
Je kunt het probleem waarschijnlijk het beste verhelpen door de software (via het Configuratiescherm > Software of Programma's en Onderdelen) te verwijderen, je pc opnieuw op te starten en daarna alles even opnieuw te installeren. Niet met de cd, maar met de drivers op de website:
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14382
Dan heb je in elk geval de laatste versie.
Succes!
Pieter2011