Kan je wallie card meerdere keren gebruiken op verschillende sites ?

Hai ik heb een wallie card gekocht voor 50 euro en het lijkt me een beetje zonde om dat voor 1 keer te kunnen gebruiken op de site walliecard.nl ben ik al geweest maar werd mijn vraag niet opgelost daarom mijn vraag kan je een wallie card meerdere keren gebruiken op verschillende sites

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, helaas niet. Je code wordt na eenmalig gebruik gedeactiveerd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet, als jij 10 euro gebruikt, blijft de overige 40 euro gewoon beschikbaar met de code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die code is voor 50 euro dat is niet te verdelen
Je wallie-card heeft een bepaalde waarde/tegoed. Als je iets koopt, worden de kosten van dat tegoed afgeschreven. Je hoeft je 50 euro dus niet in één keer uit te geven.
bamibal
12 jaar geleden
Ja dat kan als er nog tegoed op zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan je wallie card meerdere keren gebruiken, mits er nog genoeg tegoed op zit.
De kaart word pas geblokkeerd als het tegoed op is.

Je kan dus meerdere aankopen op verschillende sites met dezelfde kaart en hetzelfde tegoed doen.