Een mega mp3 opdelen in apparte mp3's

Ik ben een album gedownload maar in een grote mp3 samen met een CUE bestand. Hoe kan ik nou die ene grote mp3 weer opgedeelt krijgen in apparte track mp3'tjes?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Via een cuesplitter.

even googlen op cue splitter en je vind er verschillende, welke ik vaak gebruik staat in de bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

waarschijnlijk heb je een image geneerlaad, het eenvoudigste is die in een virtuele schijf te doen, met een programma als alcohol 120% , imgburn of soortgelijks.
ik neem aan dat het grote bestand niet het achtervoegsel mp3 heeft anders zal het met een muziek bewerkingsprogramma moeten en is het aanzienlijk meer werk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
over het algemeen niet, als je een cue file bij je "merged" mp3 file krijgt, staat er in de Cue precies wanneer er geknipt moet worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Audacity, klein en gratis programma. Je moet voor het exporteren van MP3 wel de "Lame" erbij downloaden. (wordt uitgelegd op de site)