ik heb mijn ipod gejailbreakd installogus (het progamma waarmee ik betaalde apps gratis kan maken )nu vroeg ik mijn af is dat echt zo

komen er geen kosten bij van die app

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar kun je eigenlijk maar op een manier achterkomen. Een app van €0,79 downloaden. Pas dan weet je of er echt geen bedragen van je creditcard afgeschreven word

Nee, dan kun je alle apps gratis downloaden, zonder extra kosten.

Hierboven klopt! Iemand koopt die app, zet hem online (gecrackt dus) en dan download jij hem via die site, dus gratis.(als nog niemand die app online heeft gezet kun je hem ook nog niet downloaden) Suc6

Zolang jij apps installeert via intstall0us en niet via de App store is het gratis. Als je in Install0us op download klikt is de bovenste link een link naar de appstore, dus als je daar vanaf blijf zal je nooit hoeven te betalen. Toegevoegd na 1 minuut: Kijk wel uit voor ingame verkopen. Weet niet hoe dat zit, waarschijnlijk moet je eerst de app gekocht hebben voordat je een ingame aankoop kan doen, maar je weet het maar nooit. (Ingame aankopen vind ik heel listig. Je koopt zo iets dat veel te duur is en je kan het heel moeilijk terugdraaien).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100