Acer Iconia w500 doet raar ??

Ik was vandaag met een vriend in de media markt en daar Stond die de acer Iconia w500 we doen hem aan en hij faalde best erg je drukt op internet explorer dat duurt lang je doet control alt delete dat duurt eeuwig ligt dit aan de tablet of aan wat de winkel er op heeft (kunnen ) zetten

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Windows 7 op een Android tablet draait logischerwijs traag. Eigenlijk vergelijkbaar met de Archos 9 ( 1e versie) ,welke ik heb gezien voor plusminus Euro 140,00 Als je echt een hele goede wilt ,bekijk dan de volgende de Archos 9 2e versie ( deze is wel 2 keer zo duur ) http://www.archos.com/products/tw/archos_9/index.html?country=nl&lang=en Ik ga er van uit,dat dit geen "vaag adres" is en anders gewoon nog eens vragen of Media Markt ze (al) hebben ,staan en misschien wel wat aantrekkelijker geprijsd. Groet:Zoekertje

De Iconia W500 draait op Windows 7, dit is absoluut slecht als je gaat kijken naar de kwaliteit van de Iconia met Android 3.0 of de iPad met iOs.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100