Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Acer Iconia w500 doet raar ??

Ik was vandaag met een vriend in de media markt en daar Stond die de acer Iconia w500 we doen hem aan en hij faalde best erg je drukt op internet explorer dat duurt lang je doet control alt delete dat duurt eeuwig ligt dit aan de tablet of aan wat de winkel er op heeft (kunnen ) zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
563
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een iPad ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al een iPad 2 leuk ( van mijn zus en mij) maar ik wil een Windows 7 tablet de vriend van mij zus heeft ook een iPad 2 en hij kraakt Microsoft ook de heletijd af :p ik wil er wel een maar waar kan ik een mooie tablet vinden in nederland geen vage bestel site

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Windows 7 op een Android tablet draait logischerwijs traag. Eigenlijk vergelijkbaar met de Archos 9 ( 1e versie) ,welke ik heb gezien voor plusminus Euro 140,00

Als je echt een hele goede wilt ,bekijk dan de volgende de Archos 9 2e versie ( deze is wel 2 keer zo duur )

http://www.archos.com/products/tw/archos_9/index.html?country=nl&lang=en

Ik ga er van uit,dat dit geen "vaag adres" is en anders gewoon nog eens vragen of Media Markt ze (al) hebben ,staan en misschien wel wat aantrekkelijker geprijsd.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Iconia W500 draait op Windows 7, dit is absoluut slecht als je gaat kijken naar de kwaliteit van de Iconia met Android 3.0 of de iPad met iOs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding