Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat bepaalde opties in het pc scherm blijven staan?

Als ik in mij scherm op bep. opties klik ( b.v. op Bewerken ) dan er komt een rol menu uit. Nu ik klik op b.v. op "Op deze pagina zoeken....)
Dan wil het de laatste tijd voorkomen dat de gekozen actie in het scherm blijft staan . Het lijkt alsof hij er in gebrand is. Optie Bewerken is alleen een voorbeeld. Hij doet het ook bij andere opties of site die ik b.v. via internet bezoek.

Ook al ga ik naar andere pagina's de tekst blijft in het scherm zichtbaar. En gaat pas weg als ik de PC heb afgesloten en opnieuw heb opgestart!
Zie foto

Ligt dit aan-de PC of aan het scherm? En hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor windows 7 zou dit de oplossing moeten zijn. Ik gebruik wel de engelse versie dus ik hoop dat je eruit komt

Control Panel > All Control Panel items > Performance Information Tools

Vink uit, "Fade out menu items after clicking".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Maar... Ik heb nog steeds XP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XP kan ik mij niet meer goed voor de geest halen maar ik denk dan nog steeds dat je de visuele effecten moet aanpassen. ik hoop dat het je op weg helpt.
Het zou aan de videokaart of de videodriver kunnen liggen. NB Heb je ook last van "doorschijnen", dus donkere delen van achterliggende vensters schijnen door in lichte delen van voorliggende vensters ? Controleer de videoinstellingen (via configuratie voor beeldscherm).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is iets wat ik zeer zeker ga proberen. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ook dit help niet!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding