Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen zodat mijn timeline bij twitter weer wordt bijgewerkt?

Op mijn ipod blijft hij hangen bij een tweet van iemand die ik volg, hij verfresed mijn timeline niet meer en doet alsof dat de laatste tweet is, terwijl dit echt heel bizar zou zijn. Op de computer doet hij alsof ik nieuw ben, waar de timeline hoort te staan, staat er iets van zoek nu vrienden, wanneer je die volgt zullen hun berichten hier komen te staan. Terwijl aan de zijkant gewoon staat welke mensen in volg, en ik ook volgde voordat dit gebeurde... Wat kan ik doen zodat ie weer werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Had ik ook, na een paar keer "refreshen" deed hij het weer. (bij mij dan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem opnieuw geinstaleerd iPod even uitgezet paar keer refreshen en nu doet ie het weer :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierzo hetzelfde probleem, heb het nog niet kunnen oplossen. Hopelijk doet twitter het morgenochtend weer normaal..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bij mij is dat ook het probleem ik hoop dat hij het morgen weer doet! Op m'n iPod laadt hij uitzending gemist ook niet meer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding