windows start soms zomaar opnieuw op en geeft vervolgens de volgende melding ''windows is onverwacht afgesloten en hersteld''

ik heb een nieuwe laptop met windows 7 maar soms loopt hij vast en geeft de melding

''windows is onverwacht afgesloten en hersteld''

iemand die me wellicht zou kunnen helpen?

gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij een nieuw systeem lijkt mij het een hardware probleem, dus terug naar de leverancier en je niet in laten pakken door zijn woorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou ermee terug gaan, en ook al zegt die verkoper dat er niks mis is gewoon terug laten sturen nu je nog garantie hebt. ik heb ook een laptop met windows 7 en hij doet het nog prima na 1,5 jaar. met windows 7 is verder niks mis volgens mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
óf hardware, óf software fout. Hoogstwaarschijnlijk hardware incompatibiliteit. Terug gaan, onder garantie omruilen voor vergelijkbaars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptop zijn warmte monsters. Vooral met een AMD processor. Controleer of de laptop niet op een zachte ondergrond zoals een tafelkleed staat want dan beperk je de ventilatie. Zet je het apparaat soms op schoot?
Controleer ook of je af en toe de koelervin hoort. Hetzelfde effect doe er een harde plank of iets dergelijks onder.
Hier zijn in de handel nogal wat opties voor.
Frank