Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn laptop op een tv aansluit via hdmi krijg ik geen geluid. hoe kan ik dit oplossen?

gisteren heb ik deze vraag gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/sinds-windows-geinstalleerd-compaq-presario.188586
het beeld wordt nu keurig om de tv weergegeven maar het geluid werkt nog niet. hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb een afbeelding toegevoegd. zelf ben ik op internet tegengekomen dat je het hdmi beeldscherm als standaard moet instellen om geluid af te spelen. alles werkt perfect hij geeft ook aan dat het geluid het doet maar ik hoor alleen niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
569

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij geluids instellingen kijken, ikzelf heb een acer en kan ik het geluid via de tv of laptop doen met een acer progamma, denk dat jij ook zo progamma heb. Kan ook kijken door rechtermuisklik en bij config instellingen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit probleem ook en ik heb ook een acer. welk programma gebruik je daar juist voor?
Voor geluid heb je een aparte kabel nodig. Anders komt het geluid uit je laptop (meestal)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding