Hoe krijg ik Internet Explorer 2010 op mijn laptop

Ik heb laatst Internet Explorer 2011 gedownload maar ik vindt deze niet fijn, nu wil ik de vorige versie er weer op zetten maar dat lukt: ik kan hem nergens vinden. Hoe krijg ik mijn vorige internet er weer op?

Alvast Bedankt,

Job

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je praat onzin IE versies worden uitgedrukt in versies als IE7 IE8 IE9 niet in het jaartal van uitkomst.

Het beste antwoord

Aangezien IE9 de laatste versie is wil je blijkbaar terug naar IE8. Dat kan je moet dan naar software verwijden (configuratiescherm) en bekijk updates doen, IE9 vinden en deze uninstallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als alles goed gelukt is ben je dan gelijk terug naar de IE die je wilde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze zou Explorer 9 heten:
http://www.microsoft.com/nl-nl/Windows/internet-Explorer/default.aspx?WT.mc_id=in9797&WT.mc_id=in9797
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil juist de oudere Internet Explorer erop zetten.
op je laptop / computer hep je een Configuratiescherm verwijder de nieuwere versie en download dan de oude.

Toegevoegd na 3 minuten:
je moet wel eerst ff een andere browser op je computer er bij installeren zodat je de oude versie op je computer kan zetten .zoals safari of Firefox die kunnen ook op winddoos

Toegevoegd na 4 minuten:
cme inper net 2010 is ook al te downloaden hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mogelijk om Internet Explorer 9 te verwijderen en terug te keren naar de vorige versie. De oplossing moet u zoeken bij de geinstalleerde updates.

Omdat Internet Explorer 9 als update geinstalleerd wordt, zal deze software niet bij "Programma's en onderdelen" te vinden zijn. U dient naar de Windows updates te gaan en dan de lijst met geinstalleerde updates te bekijken.

Meer info hierover kunt u op de volgende Microsoft website lezen:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9