ik wil internet op mijn gsm maar ik weet niet wat ik moet kiezen 10 mb of meer betekend dat dan dat je een bepaalde tijd kan internetten of onbeperkt?

is het gwn de tijd internetten of hoeveel je kan binnenhalen?

Toegevoegd na 1 minuut:
want ik wil gwn twitteren

Toegevoegd na 6 minuten:
hoeveel heb ik dan nodig voor umm 2 keer per week twitteren of miss af en toe meer?

Toegevoegd na 11 minuten:
als ik geen internet nodig heb wat dan wel voor twitter? want het kost toch geld??
ik snap er geen bal meer van -_-

Toegevoegd na 15 minuten:
samsung met toutchscreen maar kost het nu geld om te twitteren ( want volgens mij zit het icoon er al op)

Toegevoegd na 16 minuten:
is 10 mb dan zat of heb ik meer nodig want ik denk toch dat ik elke dag ga twitteren

Toegevoegd na 20 minuten:

Toegevoegd na 46 minuten:
en nog iets kan ik bij simpel ook onder de 100 belminuten en smsjes kiezen want dat is te veel per maand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 mbit/s zou ook de snelheid kunnen zijn. 10MB limiet zou echt heel laag zijn, heb je een link van de provider waar je de aanbieding ziet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wat zijn de prijzen? Anders zou ik Nana zeggen stap over...

Antwoorden (4)

Het is hoeveel je kan binnenhalen. Je kunt dus 10 MB per maand binnenhalen. Daarna moet je denk ik extra betalen.
Wat zou je willen doen met het internet? YouTube-filmpjes kijken? Facebook bekijken? Bepaalde internetsites?

Toegevoegd na 1 minuut:
O, je wilt alleen Twitteren lees ik.
Hmm, uit hoeveel MB kun je kiezen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het werkt zo:

Je hebt internet op je telefoon nodig om te kunnen Twitteren. Wat je op je telefoon kan installeren is een programma, waarmee je kunt Twitteren. Kun je zeggen welke telefoon je hebt?

Toegevoegd na 11 minuten:
Dan kost het geen geld om te Twitteren. Je hebt nu alleen nog internet nodig, en dan kun je Twitteren via je telefoon.

Toegevoegd na 12 minuten:
Internet kost natuurlijk wel geld :p.

Toegevoegd na 15 minuten:
Dan zal ik als ik jou was meer nemen dan 10 MB. Welke keuzes heb je qua MB-hoeveelheid?

Toegevoegd na 18 minuten:
Begin anders met 20 MB. Kijken of dat genoeg is. Als je alleen Twittert zou dat opzich genoeg moeten zijn, maar het ligt natuurlijk aan je gebruik. Je kan dus beginnen met 20 MB, en als dat niet genoeg is kun je het verhogen?

Toegevoegd na 43 minuten:
Dat weet ik niet. Daar zou je Simpel even voor moeten bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 mb is ongeveer een kwartiertje internetradio luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
:o is dat zoveel? Dan gebruik ik wel een gigabyte per maand
Het betekent dat je dan van plan bent om meer dan 10MB te verbruiken.

10MB is echt heel weinig, en komt neer op eenmalig iets opzoeken op het internet als je bijvoorbeeld verdwaalt bent in een stad en zoekt naar een hotel en daar de website van bekijkt de telefoonnummer opzoekt.

Als je meer dan dat doet, dan moet je de dus die 10MB of meer hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je puur gaat twitteren en echt niks anders zou je nog onder die 10 MB kunnen blijven. Maar als je ook maar iets anders erbij gaat doen zoals email en een website, dan red je dat niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat twitteren doe je dan met een twitterclient die al op je telefoon zit, en niet via de webiste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou altijd onbeperkt nemen