hoe komt het dat er veel mensen erg gameverslaaft zijn in die soorten spellen zoals call of duty, gta, the sims 1/2/3, combat arms???

Ik vraag me al een hele tijd af hoe dit komt.. omdat ik zelf ook verslaaft ben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je sluit je af van de samenleving en kan soelen voir iets wat je niet bent maar wilt zijn of leuk vind om te doen ook is de simpelheid maar otch uitdagende gevoel wat sommige spellen geven erg verslavend gameverslaving valt niet te vergelijken met roken of drinken maar is ook niet goed voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soelen voir is spelen voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeiemoggel, hier is echt geen touw aan vast te knopen. Probeer het eens opnieuw, en dan met leestekens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry typ vanaf mn iphone
Vaak zijn deze spellen zo slim opgebouwd dat je elke 30 seconden of soms paar minuten , of als het echt om een level gaat soms wel een uur of langer. Net weer een stapje verder ben in gradaties of opdrachten. De kans hier nog meer ontzag op de concurentie te winnen, is een ketting reactie, omdat de concurentie het zelfde probleem heeft!
12 jaar geleden
Telkens het gevoel van genot krijgen als een doel bereikt is. De adrenaline tijdens een missie en de combinatie van spel opbouw, direct een nieuwe uitdaging. Je lichaam maakt tijdens het gamen stofjes aan geloof endorfine en adrenaline. Het gevoel kan je geestelijk afhankelijk van raken en is te vergelijken met een gokverslaving, daar word je ook telkens weer uitgedaagd om je geld terug te verdienen. Pas dus op met gokken als je weet dat je er een zwak voor hebt.