is er een site waarop je iemand kan vinden om mee te praten?

gewoon iemand waar je een leuk gesprek mee kan voeren, dus geen tjetter ofzo waar alleen maar jongeren zitten die alleen maar over sex willen praten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekkercoolmarijn@live.nl ... ik heb hetzelfde probleem:(
m

Antwoorden (6)

Fok is zo'n forum, daar kan je over van alles en wat praten. Ook kan je als je bijvoorbeeld geïnteresseerd ben in bijvoorbeeld spelletjes je aanmelden op een gamesite, daar hebben ze vaak ook een forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omegle.com

Dat is een internationale chatsite, er kunnen voezerikken tussen zitten, maar dan moet je gewoon stoppen, want er zijn er ook genoeg die wel een leuk gesprek kunnen voeren

Of ga op zoek naar forums die voor jou interessant zijn, er zijn er genoeg, maar je moet zelf even kijken wat voor soort forum, hangt af van jouw interesses en hobby's, zo zijn er bijvoorbeeld dierenfora of meidenfora
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chatroulette
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Op face heb je diverse splettejes je kan tegelijk chatten of een gesprek voeren met mensen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omegle.com is beste oplossinge, chatroulette veel vieze mannen. Tinychat.com kan ook, dat zijn meer 'kamers' met veel mensen erin, maar je kan ook prive gesprekken voeren en je eigenkamer maken waaruit je dan mensen kan 'bannen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Penvrienden.nl