een vraag over windows vista

als ik mijn laptop een paar minuten niet gebruik, komt er een slide show voorbij, met reclame en andere troep. kan je dat ook zelf instellen met je eigen foto's? en zo ja, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar zoeken en daar typ je schermbeveiliging, dan kom je bij instellingen schermbeveiliging. Je kunt daar aangeven uit welke map je graag foto's wilt zien als schermbeveiliging. Als je dit geselecteerd hebt dan doe je op toepassen en ok. Dan is het klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als U die troep echt zat bent,kunt U er een perfect GRATIS programma voor gebruiken. Leest U anders hetgeen ,wat op de website hieronder staat. ( speciaal bedoeld voor dit soort problemen met laptops) Download het en installeer het ,laat het volledig scannen en Uw laptop is minimaal 1G aan rotzooi kwijt plus de laptop draait meteen soepeler !

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/SlimComputer+de-installeren

Groet:Zoekertje