Ik wil mijn HP 6730s graag op mijn tv aansluiten (Philips). Welke kabels heb ik nodig en is dit wel mogelijk?

Zo kan ik afleveringen en films op de tv bekijken.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb gekeken, wij hebben een platte LCD. Het bevat onder andere: een aantal HDMI ingangen, USB, S-video en audio ingangen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat MrTomaat zei klopt. Op zowel de TV als op je laptop/computer heb je een VGA aansluiting nodig (dat blauwe stekkertje). Tevens kan het met een HDMI aansluiting (lijkt op USB, alleen dan iets groter). Maar HDMI is vaak alleen op de nieuwere TV's, laptops of desktop PC's aanwezig. Voor geluid heb je weer aparte stekkertjes nodig (rechterplaatje bij MrTomaat). Wanneer je dit hebt aangesloten, zit er op je toetsenbord meestal een knopje waar je kan selecteren op welk scherm je beeld moet worden weergeven. Meestal beide, enkel, of als uitbreiding. Geluidskabels zijn alleen nodug al wil je geluid uit je televisie laten komen.

Het merk van de TV is niet zo interresant wel het feit of deze een vga aansluiting heeft. Ik zou dan namelijk voor vga gaan (meestal blauwe connector). Toegevoegd na 1 minuut: Voor de audio moet je een jack naar jack of jack naar tulp kabeltje halen.

ik heb geen research gedaan maar meestal lukt het met een HDMI aansluiting. Beeldscherm delen, klaar;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100