ik ben net over gestapt van prepaid naar abonnement maar ik kan nu niet meer smsen en bellen. wat nu?

ik zat eerst bij KPN maar ik zit nu bij simpel. ik heb eergister mij kaartje gekregen maar ik heb nog niet kunnen bellen. en hij is simlock vrij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Simpel(KPN) was goed maar sinds T-Mobile de zaak heeft overgenomen is het waardeloos.
Het beste is alles terugdraaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is nu veel goedkoper geworden ;)

Andere antwoorden (2)

Wacht nog 1 dag en neem dan contact op met de klantenservice. Het kan best zijn dat jouw abonnement nog geactiveerd moet worden en daar kunnen enkele dagen overheen gaan. Over het algemeen lukt dat binnen 48 uur, tenzij anders vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je je nummer meegenome? Want dat duurt een dag of twee dat t overgezet wordt