Wat is sneller? Fat of Fat32?

M'n ipod was laatst uit het niet gereset ik was al m'n liedjes kwijt, toen heb ik hem met de computer hersteld en toen konden er op eens 50% minder liedjes op, en volgens mij is hij toen ook geformateerd.
bij voorbaad dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je FAT bent dan ben je niet zo snel

Antwoorden (3)

FAT werkt tot 2Gb, FAT32 tot 4GB. FAT is ook minder modern dan FAT32.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een 8 GB ipod, wat moet ik dan doen?
Je moet even deze simpele stappen doorgaan dan is ie weer zoals hij moet zijn.

Toegevoegd na 47 seconden:
Of heb je dat juist gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst weten met welk fat-systeem je ipod overweg kan gaan. Als dit fat of fat16 (wat hetzelfde is) Houd je hier dan aan. Standaard wil windows XP en jongen fat32 formatteren.