wie kan mij uitleggen hoe ik een keer meer muziek iemand toe kan mailen dan ipv25 mb

het moet toch mogelijk zijn dat meer nummers ipv 4 in een keer naar iemand toe te kunnen mailen of kan ik iets downloaden waarna de mensen in kunnen loggen om het dan naar binnen te halen van mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gebruik dropbox.com

Je kan dan een mapje maken in de public folder en met de rechtermuisknop de dropbox link mailen naar die persoon mailen. Die kan dan weer alles uit je dropbox vissen. heeeeel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox is gratis tot 2000 MByte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor muziek moet het genoeg zijn. Na die 2Gb kan ze de muziek in de map ook weer veranderen zodat die persoon weer 2gb aan andere muziek kan downloaden. Mocht je onbeperkt willen doen, dan kan dat met HFS http://www.rejetto.com/hfs/ Maar dat is wat lastiger en je moet een poort openzetten. met dropbox hoeft dat niet.
je kunt alles ook op een server uploaden op bijv. zippyshare of rapidshare, megaupload. en dan de downloadlink naar die gene toesturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rest heeft helemaal gelijk! Er zijn talloze gratis bestand-uitwissel diensten te vinden op google.

Ik wou toch even toevoegen, ookal is het niet echt on-topic maar misschien vind je het handig! Als het gaat om enkel nieuwe muziek aan elkaar laten horen en niet persé opslaan kan je ook een dienst als Spotify gebruiken, dan stuur je je vriend ( als ze ook spotify hebben ) gewoon een linkje naar het album, nummer of zelfs artiest en dan kunnen ze hem direct beluisteren. Je kan ook playlists voor hun aanmaken en die samen onderhouden! www.spotify.com

Persoonlijk heeft mij dit bijna geheel van mp3's emailen af gekregen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je dat doen?
als het gewone reguliere nummer zijn dan kan je ze beter de titels geven kunnen ze het zelf downloaden toch ?
zijn het echt zelf gemaakte mp3 dan is het inderdaad wel handig iets als dropbox te gebruiken
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naja je maakt het makkelijker voor de ontvanger. En wat nou als het een onbekend nummer of artiest is?