als ik me probeer aan te melden op msn dan krijg ik foutcode: 800488fe. wat betekend dat? Internet doet het gewoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vandaag ook problemen met MSN, Adium vertelde mij dat ik me al op een andere computer had aangemeld terwijl dat niet zo was. Dus misschien is de server van Microshit een beetje over de zeik?
capthavoc
12 jaar geleden
dat gebeurd mij ook wel eens maar je wordt blijkbaar dan ook op de web based messenger aangemeld
beetje onbegrijpelijk bericht maar is in dit geval niet ernstig
toch ene beetje sloridge melding van msn

Antwoorden (2)

Je wordt misschien verdacht dat een spammer je account heeft overgenomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vron legt ook uit wat je er aan moet doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bron aaaarrrggghhh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een span heeft je account of je wachtwoord/email-adres klopt niet..

Toegevoegd na 25 seconden:
spam*