help!!! (zie uitleg)

hallo,
ik wil graag een film zien op http://www.watch-movies-tv.info maar waar moet ik klikken om de film te zien???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeuu :)
Ik kijk zelf altijd films op eumovies.eu
Stuk makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik op zmovie.tv, maar dat is dan weer niet ondertiteld, wat op eumovies.eu weer wel is :P

Andere antwoorden (2)

Volgens mij moet je lid zijn van de website om die film te zien. (maar ik weet het niet zeker)
ik weett een veel betere site: www.movie2k.to
1. je gaat naar www.movie2k.to
2. je ziet de film staan die je wilt zien (kies er wel een uit
met goeie kwaliteit als ik jou was.! anders moet je telkens
wachten enzo)
3. Klik op Novamov
4. Klik kruisje op de advertenties . (er komt ook misschien een poker advertentie nieuw scerm klik dan gewoon op kruisje.
5. kijk de film !

Maar op die website kun je meer films kijken dan alleen nieuwe. tik gewoon bij zoek een oude zoals Tron ofzo.
Meestal als films wat ouder zijn dan zijn ze in goeie kwaliteit.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de verkeerde site, je moet die andere hebben, zie link.
Pas op dat je niet op de verkeerde dingen klikt want het is gratis maar iedereen wil wel aan je verdienen.