Plotseling zijn al mijn mappen weg/verdwenen uit outlook express. Wat kan er aan de hand zijn?

schrik me een giga-hoed, van alles 'verdwenen'.... wat nu?

Toegevoegd na 1 minuut:
is hier een virus aan het werk? wie heeft raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je een bericht wilde verwijderen maar in plaats van een bericht 'lokale mappen' hebt geselecteerd en dat hebt verwijderd. Heb je nog wel 'outlook express' staan? klik daar dan eens op, hopelijk kom je dan verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank vooor je reactie.
en als ze dan per ongeluk verwijderd zijn...
hoe krijg ik ze dan terug?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel outlook staat er nog gewoon
alleen de mappen zijn als sneeuw voor de zon gone with the wind..errug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dat weet ik niet. Misschien iets onder het kopje identiteiten? Ik weet het niet. Heb alleen wel eens een lokale map verwijderd en teruggehaald. Maar ik ben vrij zeker dat je antwoord krijgt. Geen paniek, rustig slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben erg veel kwijt idd, wat je zegt rustig slapen en best wel beetje paniek. lijkt wel een crash
en de pc moet uitgezet...waaaahhhh.
ik houd je op de hoogte...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na googlelen op 'mappen weg/verdwenen uit outlook express' kwam ik dit tegen:
In deze regel staat outlook express,en daar slaat hij allen mappen op.
Als je alles verwijderdt (dus die mappen) en vervolgens outlook express weer opstart,je account weer even instellen(indien nodig) worden alle mappen weer aangemaakt zoals het hoort.
Dan vervolgens alles importeren vanuit Microsoft Outlook.
Bij het importeren wel locale folders selecteren + submappen aan vinken, anders wordt alles er 2 keer ingezet nl. http://forum.techzine.nl/software/65375/email-mappen-verdwenen-uit-outlook-express.html Hoop dat je hier wat aan hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat je wat verder bent gekomen want tot mijn verbazing heeft er nog steeds niemand anders geantwoord. Ik zal je nog maar een link geven: http://www.pchulplijn.nl/mail_instellingen_en_problemen
Met googlelen kom je ook al een eind op weg tegenwoordig... (denk ik;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog niet veel verder gekomen jjjjj. heb de kpn-expert morgen op bezoek. outlook heeft nog wel alle mogelijkheden, mijn aangemaakte mappen zijn 'verdwenen', heeeeeel vervelend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eleo, sterkte morgen! Vraag dan even of je nog je berichten handmatig van de server kunt binnenhalen, dit moet mogelijk zijn. Hou me maar op de hoogte als je wilt, misschien heb ik er later ook nog wat aan... ;-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis echt een groot probleem, inmiddels nwe pc aangeschaft, KPN-expert heeft eea opnieuw geïnstalleerd en ipv windows xp nu windows 7...pffff. veel te vol was m'n pc, dat was het grootste euvel, in outlook express was veel beschadigd. via totall commander hebben we een map gered..
heel erg bedankt voor je meedenken, daarom plus 10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de toekomst gooi ik meer weg....

Andere antwoorden (1)

Als je denkt dat het aan een virus ligt, Pm mij dan even. Dan help ik je het virus verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis echt een groot probleem, inmiddels nwe pc aangeschaft, KPN-expert heeft eea opnieuw geïnstalleerd en ipv windows xp nu windows 7…pffff. veel te vol was m’n pc, dat was het grootste euvel, in outlook express was veel beschadigd. via totall commander hebben we een map gered..
heel erg bedankt voor je meedenken, daarom plus 10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je voor je aanbod.