Deze vraag is al eerder gesteld, hier een linkje naar de vraag. Laatste antwoord heb je misschien wat aan.
Maar zoals je ziet zeggen de meeste mensen toch kopieren en plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gewoon kopieeren van facebook daar <3 typen en dan ff 3sec wachten kopieeren en op twitter zetten. werkt bij mij ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Kopiëren van facebook of google
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven lijkt kopiëren het beste. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alt-3 (gebruik de nummers rechts van het toetsenbord). ff wachten en daar staat het hartje...♥