Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een video van mijn tablet zonder dat ik strepen zie?

Als ik nu mijn tablet film dan ontstaan er strepen die ik in de montage niet weg krijg.
Het liefst maak ik iets zoals in deze video te zien is: http://www.youtube.com/watch?v=kdGB16gZblc

Iemand enig idee hoe dat gemaakt is?

10 jaar geleden
in: Software
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die strepen ontstaan doordat de verversingsfrequentie van je tabletbeeld lager is dan de scansnelheid van de camera.
Je kunt op veel camera's die snelheid en de sluitertijd aanpassen. Met een beetje geluk zit er een stand bij (bijv nachtstand) die voldoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zulke video's, onder andere voor op websites, zijn meestal niet gefilmd. Hiervoor wordt een virtuele tablet, of telefoon gebruikt. Alles ziet er precies hetzelfde uit, maar dan zonder strepen. Het maken van een video van een tablet, is bijna niet mogelijk zonder strepen of vlekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze video is gemaakt door het beeld op de (in de video gebruikte) iPhone op te nemen via een app op de iPhone (Hiervoor dient hij ge-jailbreakt te zijn of moet je een emulator voor de computer gebruiken). Deze opgenomen video is vervolgens met video-bewerksoftware over een placeholder van een iPhone geplaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan je video opnemen door je android te rooten of je apple te jailbreaken.
LETOP! als je android root krijg je geen ondersteuning en updates van de fabrikant meer! wellicht geld dit ook voor apple!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding