beeldscherm doet gek.

Mijn beeldscherm doet gek hij werkt wel maar dan moet ik eerst de fohn boven houden dan werkt pas maar na 2 uur valt i alweer uit ik heb ook verschillende ferquenties geprobeert maar niks iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
lcd of ouderwetse monitor ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar sparen....

Antwoorden (3)

nieuw beeldscherm kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem eens nalaten kijken door iemand die comuters maakt. Maar zoals ik het lees is er nodig tijd voor een nieuwe scherm..

Toegevoegd na 16 seconden:
Computers*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees ook dat dit het begin van het einde is...
en een nieuw beeldscherm zal gaan behoren tot je aankopen... Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt; na enkele dagen was het zover...