Kan ik nummers van Spotify synghniseren met een iPod of naar iTunes omzetten?

Ik heb laatst spotify gedownload(geen prenium) op mijn Mac en heb ongeveer al 200 nummers gedownload graag wil ik dat omzetten naar iTunes of op mijn iPod zetten zonder daar het progje te downloaden kan dat en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan (voor zover ik weet) alleen met een programma'tje. Je moet een (legaal) programma'tje downloaden zodat je de reservekopie van je ipod kan openen. Daar kun je vervolgens zoeken waar de liedjes op je ipod staan en dan kun je die gemakkelijk overzetten

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan niet zonder programma. Dat komt omdat de liedjes van Spotify steeds opnieuw worden afgespeeld. Maar daarvoor heb je wel internet verbinding nodig. (Tenzij je "available offline" aan hebt staan. Dan worden de liedjes in een geheime file opgeslagen. Maar die kun je nooit zonder programma vinden. En ze worden in een extensie opgeslagen die je niet naar je iPod kan overzetten. Dus je moet er dan eerst een normale extensie van maken. Je kan natuurlijk wel liedjes van iTunes naar Spotify omzetten.