Laptop kan mijn Iphone niet zien/ herkennen. Wat te doen?

Mijn Laptop van HP kan mijn Iphone niet volledig juist uitvoeren. Als ik Mijn Iphone dus koppel in de laptop via de originele USB kabel, word het toestel niet opgeladen ( Wat normaal wel de bedoeling is ), en er staat een Driehoekje bij, met als betekenis dat het problemen heeft. ik kan het toestel ook niet zien via Itunes.
Dus Mijn laptop ziet wel dat het gekoppeld is met mijn Iphone. Maar hij doet er niks mee.
Dit probleem begon nadat ik mijn Laptop volledig heb geformateerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je Bonjour geïnstalleerd? Dit is het systeem dat iTunes gebruikt om je iPhone te herkennen.

Je kan zien of Bonjour draait door het volgende te doen;
- Ga naar je configuratie scherm
- Zoek op >Services<
- Open Services

- Zoek in services >Bonjour<
- Klik erop met je rechtermuisknop
- Kies >Starten<

Als je niet op starten kan drukken betekend het dat Bonjour al draait.