Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net 6 uur lang aan me verslag gewerkt, ik heb het niet opgeslagen en in ene kwam er een crash in Word 2010. Kan ik het nog terughalen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
829
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is minder prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook eens toen de stroom opeens uitviel, gelukkig had Microsoft er al wat voor bedacht. Nog een tip, leer jezelf aan om de 5 minuten ofzo op opslaan te drukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, dat kan, in de bron staat hoe je het terug kan halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, helaas lukt het niet.
De vorige keer kon Word 2003 het wel zien, maar dit is door een verdomde crash!
Als het goed is zal Word bij de eerstvolgende keer opstarten zelf de reservekopie openen en je vragen wat je er mee wilt doen. Deze kopie zal hooguit de laatste 10 minuten van je werk missen (tenzij de instellingen zijn aangepast).
Heb je zelf Word afgesloten zonder op te slaan, heb je pech...
Het is mij ook verschillende keren gebeurd en heb ervan geleerd al na een kwartiertje werk je document op te slaan en tijdens het werken zelf regelmatig even op de Save knop te drukken. Bij grote aanpassingen (opmaak, grote afbeeldingen invoegen, inhoudsopgave genereren) even een versie 2 (xxxxx V2.doc) opslaan zodat je altijd nog terug kunt naar de vorige versie mocht het verkeert aflopen (ook regelmatig gebeurd in eigen ervaring).
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Probeer opnieuw optestarten werkt altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding