Wat betekenen die blauwe vierkantjes met witte pijltjes linksonder op de pictogrammen van mijn documenten??

Sinds ik gister én een Norton Firewall heb geïnstalleerd én mijn Firefox heb ge-update zitten er in de Verkenner bij het overzicht van mijn documenten en foto's linksonder op de meeste pictogrammen kleine blauwe vierkantjes met daarin 2 witte pijtjes die naar rechts (naarhet pictogram) wijzen.
Ik kan er niet achter komen waarom ze er wel of niet op zitten.
Wat beteken ze?
Je kunt er ook niet apart op klikken of zo, dus ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van die dingen.
Ze storen me.
Ik heb er een foto van genomen en die wel via 'afbeelding toevoegen' er bij gedaan, maar 'in toon voorbeeld' zag ik die afbeelding niet terug, dus ik ben benieuwd.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik heb gemerkt dat als ik de doc. in de verkenner bekijk ze eerst geen blauw vierkantje hebben, maar zodra ze een keer in 'miniatuurweergave' zijn geopend dan komt er zo'n blauw vierkantje tevoorschijn en dat blijft er daarna ook op zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10K

Het beste antwoord

Volgens de link uit de bron geven deze pijlen extra informatie over de status van je bestanden. Ze worden daar geplaatst door Norton programma's. Je zou ze uit moeten kunnen zetten via de instellingen van Norton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een snelkoppelingteken.