Als mensen er zoveel geld voor overhebben, waarom zou je de prijs dan verlagen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple zet in op image: Het image is: Luxe producten. Daar past een serieus prijskaartje bij. Gevolg is wel dat hun volume wat lager is. Echetr, de afgelopen jaren heeft apple laten zien telkens weer producten in de markt te zetten die qua design & functionaliteit vooruit lopen op die van de concurrent. Hierdoor hebben ze toch een groot marktaandeel.

Dus waarom? Omdat eht bij het image past & ze er toch voldoende volume mee kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze weten dat het ze het voor die prijs nog steeds verkopen. Apple speelt in op het gevoel van consumenten die design/degelijkheid/betrouwbaarheid waarderen en daarvoor niet te beroerd zijn wat extra neer te leggen. Veelal zijn er ook alternatieven te krijgen die net zo goed werken of beter maar Apple heeft de naam dat het goed is en dat buiten ze uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple is ijgelijk het merk wat iedereen wil hebben
ijgenlijk heeft niemand moeite met de prijs dus ze hebben het hier wel voorover wandt dan zeggen anderen mensen bijv; ik heb lekker Echt merk;p
dus ja omdat ze hier dus trots op kunnen zijn
hebben ze hier ht geld voorover

gek he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gw bijna niet snel happig te krijgen laptops gaan veel sneller mee en gw laptops minder lang
Apple blijft ook altijd snel dus je hoeft bijna nooit te wachten op internet/safari
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Apple zo veel mogelijk geld wil verdienen zijn de producten zo duur. Vorig jaar hebben ze weer zoveel miljard winst gemaakt.

Het komt in elk geval niet omdat ze de fabrieksarbeiders fatsoenlijk betalen. Daarom moet iemand die in china voor apple gaat werken een verklaring ondertekenen om geen zelfmoord te plegen vanwege de slechte omstandigheden daar. Zie bron of google er zelf eens op..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke min voor jou, dit kan je toch niet menen??? 1. Apple heeft zelf geen fabriek. Foxconn wel, maar daar worden ook Samsung (onder anderen) in elkaar gezet. Dus dezelfde mensen maken meerdere producten. 2. Als je kijkt naar wat de gemiddelde Chinees verdient, dan zitten de medewerkers van foxconn er ver boven. Natuurlijk zijn het geen Nederland lonen, dat hoeft ook niet! 3. De meeste medewerkers pleegden zelfmoord omdat hun familie dan geld zou krijgen. Hoe verklaar je anders dat na het stopzetten van die vergoeding er bijna geen zelfmoorden waren? Laat maar staan dat ook in de tijd van de vergoedingen, er meer mensen gemiddeld zelfmoord pleegden dan bij foxconn. Get your facts straight voor dat je dit soort onzin vertelt... - - - - -
Apple is inderdaad een vrij duur merk. Maar je betaald bij Apple ook veel, alleen omdat het de naam Apple draagt.

Mooi spul maar wel (te) duur, naar mijn idee.